7.September Carrion de los Condes-Terradillos – 26,8 km

Kaere alle!

Jeg var lidt usikker for at vaere helt aerlig – om min hviledag havde gjort mig helt rask eller i alle fald rask nok til at gaa.

Afsted kom jeg da i alle fald kl. 05.30 om morgenen – hvilken befrielse at komme afsted igen! Moerkt var det – men fuldmaane! Den var helt fantastiosk flot og lyste vejen for mig – ud af byen var det ikke noget problem – her var gadelygter – men naar de var slut – ja saa havde jeg maanen!

En underlig fri foelelse – at vandre alene  helt i moerket med maanen som vejviser. Det var helt overvaeldende.

Jeg er ikke helt rask endnu –  sveden haglede af mig de foerste par timer  – men jeg var helt kold… saa  holdt det op. Tak for det. Maanen blev mere roed og solen steg op over horisonten bag mig.  Blade og sten paa vejen blev oplyst “bagfra” – det var bare saa flot.

Gik efter “bogens” opskrift “the river option” for at komme vaek fra vejen og det var virkelig flot.  Troede paa et tidspunkt jeg var gaet forkert – der var ikke nogen flod – men som i livet maa man en gang i mellem tro paa det valg man har taget – og det skulle da ogsaa vise sig at vaere helt OK.  Floden kom…

Det var et smukt bakket omraade – det kunne faktisk minde lidt om Nordsjaelland…

Efter et par pauser var jeg fremme i Terradillos 12.45.

Undervejs havde jeg truffet Reidar fra Frederiksstad – en “ung mand pa 70” paa sin foerste Camino fraBurgos…

Dejlig Refugie (privat) her – med den bedste mad jeg har faaet i land tid….

Kaerligste tanker

Anne-Marie

Skriv en kommentar